saker är på gång

Vilken dag det varit idag. Huvudet spränger just nu och jag vet inte vars jag ska ta vägen riktigt.
Men mycket har gjorts idag. Visade Mayer hur lägenheten ser ut. For på apoteket men det var ju tyvärr stängt just då så får fara imorgon istället. Sen en sväng på kommun, och en sväng på galejan där jag hittade lite fynd. 6 st finare tallrikar om man ska bjuda på mat och två lampor att ha i hallen. Sen blev det möbel affärn där det hittades både en soptunna för toaletten och en vägghylla som är hyffsat stor för 150 kr. Den kostade egentligen 900 så det är bra med rea ibland :) fint fint!
Så nu har jag börjat plocka ihop lite smått i mitt rum och det är inte lite saker man plockat på sig genom tiderna. Så även rensning blir det av alla onödiga saker.
Men det får jag fortsätta med en annan dag. Nu blir det att lägga sig ner och försöka få bort huvudvärken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0