spännande dag

Lite mys hos farmor och farfar har det blivit idag. Fått middag och bullar, sen tagit hem lite saker jag fått och på fredag möjligtvis så kommer jag få saker fraktade till lägenheten från adak, riktigt fin dag har det varit! Tack bästa farmor och farfar!

Ja jag kan ju nämna även att min bil har farit på ett eget äventyr idag också. Grannen kom in hos oss och frågade om det var min bil som varit på äventyr. Grannen hade som tur var lyckats få sig in i bilen och stannat den, annars hade den nog varit mos ute i skogen. Man kan inte lita på handbromsen ibland TYDLIGEN. Så grannen ska ha ett stort tack också.
Men imorgon så börjar jag min första dag igen på norrfog så livet är allt just nu!
Och om någon vill så får dom ju väcka mig kl 5 imorgon bitti. Tack på förhand ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0