18?

Det är lördag och skallen snurrar lite mycket som alltid. Och idag börjar jag tänka på hur sjukt många som ska ha eller precis fått barn som antingen är i min ålder eller yngre. När är det min tur då? Nu får alla kompisar sluta få barn, jag börjar ju känna press på mig själv! Fast kan vara en faktor också att min mor endast var 18 år då hon fick mig.. och mina farföräldrar var inte nå gamla Heller då farfar endast är 63-64, inte ens pensionär än.
Nä nu ska jag sluta. Snart kommer nog my Girl och hälsar på! :)

Kommentarer
Postat av: mona

Men denise, ja å mayer ha inga barn än;) vi kan stanna i våran lilla "ung, dum, full" -bubbla en stund till;)

Svar: Ja men bra, man börjar nästan känna press då alla skaffar barn ;)
Denise Mörtsell

2013-02-02 @ 20:09:06
URL: http://pepsibossep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0