påsk

En lång men ändå kort helg har det varit nu. Varje dag har spenderats i solen ute med skotrar och eldar där vi grillat och ätit lunch. Helt sjukt vad roligt men skönt det varit att bara sitta ute och göra ingenting samt köra skoter. Men helt otroligt trött man blir också direkt jag tar och stiger in i hallen hemma. Ögonen håller redan på att klippas igen och jag har bara varit hemma i 45 min efter en dag ute!
Men trevligt har vi haft ute på isen. Malånäs är ändå en stjärna i sig då det inte är fullt med folk överallt utan man hör bara skotrar på avstånd och bara pratet av oss själva.
Jag hoppas bara på att det blir bra väder imorgon också så det blir en 5e dag ute. Hoppas nu på er "vädergudar"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0