redo snart kanske?

En kväll på gymmet blev det idag med kära Mona :) äntligen börjar jag känna mig bättre i förkylningen så nu hoppas jag att jag blir fullt frisk snart!
Men ann får snart pallra sig hem då hennes träningsprogram är sjukt mycket roligare än mina. Fast lite blev det gjort och helt klart roligare att träna som med Mona idag, då man får sällskap av någon man känner :)
Snart är vi redo för beach 2013! Muskeltjejerna som tänkt vara i bättre form än grabbarna hehe. (Kommer nog inte hända men hoppas får man)
Men först vila lite inför morgondagens arbete!

Kommentarer
Postat av: mona

Skull ju va hääääädiskt roligt om man fick skryta lite å mål Ska man alltid ha;)

Svar: Ja menprecis ;)
Denise Mörtsell

2013-03-12 @ 19:48:59
URL: http://periodarn.blogg.se
Postat av: jo

Ja Hörru. Då ska det vara före och efterbilder på er bägge så man ser era framgångar, annars räknas det inte!

Svar: Men före bild är ju försent nu :p
Denise Mörtsell

2013-03-13 @ 03:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0