skärtorsdag

Nu är påsken här! Blev en tre-dagars arbetsvecka och sen 5 dagars ledighet. Så denna skärtorsdag ha inte bestått av många knop förutom lite småärenden på byn bestående av att köpa nå träskruv och alkohol (man vet ju aldrig vars planerna tar en). Men däremot så upptäckte jag en mindre trevlig sak. Jag ha sparat tvätt i en månad nu så det var bara att börja avverka berget av kläder. Alltså en månad av kläder är int LITE! Dock så använder jag int så överdrivet mycket kläder då jag jobbar för det mesta om dagarna, men ändå. Arbetskläderna utgör halva berget av kläder... men snart så är det borta, nöjet med att ha egen tvättmaskin, man kan tvätta när man vill å slippa dessa tider man måst hålla :)
 
Nu hoppas jag alla får en bra påskledighet. Imorgon styr kosan mot Ljungby för att träffa farfars :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0