gargnäs

Fick kommentaren igårkväll "oj så mysig helg det varit". Och ja, de kan jag hålla med om. Vi begav oss till Jakobslund tidigt på lördagsmorgonen för att därifrån byta fordon till skotrar och köra till Gargnäs, där det var burkarcupen. Riktigt kul förutom att det skulle blåsa så sjukt mycket då. På hemvägen därifrån så var det int så mycke mer än blankisn på sjöarna, och med min tur så hittade jag av den fläck som va halkigast på så jag drog en jättepiruett och fick sedan mig knappt därifrån :p
men  bra gick det i alla fall. 
Entrecote och hockey fick avsluta den lördagen.
Igår blev det en utedag också, men då for vi upp för Malåberg och gjorde upp ett eget nytt spår, det gamla hade visst växt igen lite väl mycket. Men solen har skinit hela helgen och en sån här helg kan jag verkligen göra om. För gårdagen avslutades med bastu även.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0