mercedes vs volvo

Att ens liv ska va så händelselöst på nåt vis? Känns som tiden går jättesakta men också superfort! Man hinner inte med i svängarna riktigt på en del plan. 
Men i veckan så kör jag Mercedes, Johans fina gröna,  men förhoppningsvis så kommer jag få köra min fina volvo från och med nästa vecka. Om jag har sån tur vill säga.. fick ombes. på v40in på fem punkter, så Lars har nu fixat och donat i två veckor med den och på måndag smäller det! Då är besiktingen som avgör mitt kära öde. Ska jag få köra min bil eller fortsätta låna Mercan? Kan inte annat än hålla tummarna för att Arvidsjaur är snäll med mig, för lite handikappad känner jag mig för tillfället, och även lite skyldig då jag hindra Johan från att använda sin. 
Lite småsvammel här på kvällskvisten för att snart äta min äggröra och sen krypa ner i sängen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0